Kamerasladd=borta

Japp jag har letat som en idiot i flera dagar på min kamerasladd men jag hittar den inte :( Därav inga bilder..

Idag så kuuutade jag typ ner till bussen. Min mobil var avstängd p g a dåligt batteri. Sen satte jag på den när jag var i Svärtinge för att ringa mamma. Då säger hon att pappa va i stan och kunde skjutsa hem mig. ÅÅÅH.
Jag har ett ganska stort kontrollbehov och när det inte går som det ska så bryter jag ihop.
Men som tur var så blev jag glad när pappa hämtade upp mig i Finspång. För då hade han varit och hämtat sin nya bil :D
Sen hade även min pappa lämnat in min studiogrej som gick sönder och nu är den fixad!

Ska äta om en stund och sen ska min snällasnälla pappa skjutsa mig till Erik i nya bilen:)
Är också så himla glad över att min älskling fyller år imorgon. Då är du 20 år älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0