Ont

Mår asdålig pga att jag missar skolan. Ska förmodligen stanna hemma imorgon också och då missar jag min sånglektion men jag måste vila. Har haft jätteont i bröstet nu på kvällen. Vet inte om jag ska ringa sjukvårdsupplysningen ?
Hoppas jag inte går i sömnen som jag gjorde sen när jag somnade inatt. Läskigt för jag brukar oftast veta om att jag har varit uppe men imorse märkte jag att jag lagt min skena i burken inne i badrummet.
Jaja...
Så äre! Har så svårt att säga nej åt mig själv när det inte är som det ska men nu hoppas jag att det är okej för er andra om jag stannar hemma. Har så svårt att bestämma själv. Därför vill jag ha intyg av sjukvårdupplysningen. Ångrar sjukt mycket att jag tränade som jag gjorde igår!


Kommentarer
Postat av: Cass

Kolla in min sotra bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-01-12 @ 22:36:43
URL: http://salebycass.blogg.se/
Postat av: hanna

Det är väl bättre att du stannar hemma tills du är helt okej igen! Annars kommer det ta jättelång tid att bli helt frisk liksom! Det viktigaste är ju att du mår bra :)

2011-01-13 @ 20:33:38
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0