Shopping förbjud


Har en jättebekväm klädsel idag. Tröja från monki och byxdressen från H&M.

Jag har shoppingförbud men har ändå kollar på massa fint på både nätet och på stan flera gånger denna vecka. Var även på ingelsta i tisdags. Idag drog jag dit igen med mamma och mina systrar<3 Jättemysigt hade vi och jag struntade i att köpa någonting eftersom jag inte har några pengar. Förutom ett par vanliga svarta leggings till vårt SON-projekt.  Men... Sista butiken blev h&m och då råkade det bli lite shopping iaf. Jag kom på att jag har en liten julklappspeng från mormor hemma på byrån så min syster kunde betala så länge!
Sen tog jag även ut lite pengar som jag var skyldig min syser så nu är jag kvitt från skulder! Skönt.
Men har nu endast typ 100 kr kvar tills nästa fredag. Eller egentligen får jag lön på tisdag men den ska endast sparas till viktiga saker!!!

Ni kan få se mina shoppingfynd sen! Idag ska jag ha myskväll med min älskling. Har längtat hela veckan efter denna dag! Är hos honom nu och dricker kaffe. Ikväll blire tacos och godis från city gross (3,90 hg). Hehe jag tvingade Erik att köpa de i veckan så att godiset inte var för utplockat ;)
Igår åt jag även massa godis hemma. Vilken godishelg det här blev :D

Oj, hoppas det itne blev för mycket text :P


Kommentarer
Postat av: hanna

Snygg du är då Amandis!!

2011-01-22 @ 18:20:39
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0