Skitupptagen tjej.

Jag ber om ursäkt men har letat som en idiot efter min kamerasladd men hittar den inte! :(

Blir så arg!! För i måndags hde jag för en gångs skull tagit en outfit bild på morgonen!

Jaja.. Nu är jag hemma iaf och kom nyss hem ifrån en välbehövlig massage! Det blir nog en till massage efter SON-projektet också! Springer för tillfället runt och letar kläder inför SON också. Detta är min sista dag hemma typ som jag kan vila på. På lördag ska Erik firas hela dagen och sen på söndag äre skola. Sen skola hela nästa vecka + SONrep hella kvällarna och helgerna fram tills den 12 Februari då allt är över! Min förkylning som jag drar runt på lär ju bryta ut på allvar när jag väl får vila men det kan jag ta för jag kan verkligen inte vila och va hemma nu!

 Om ni vill komma så kan ni gå in på Ticknet.se och beställa biljetter till Expedison som kommer att visas i De Geerhallen den 12 februari. Jag fyller den 11! hihi
 Ja som ni fattar så är det mycket jobb bakom och det kommer att bli dålig uppdatering här tyvärr.  

Ville bara säga att min hund är världens charmigaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0