Skolan har börjat

Imorgon börjar skolan för dem flest i Norrköping. Men för vår klass så fick vi lov att börja idag eftersom att vi har son-projektet att jobba på.
Det gör dock inte jättemycket för mig eftersom att jag tycker att det är kul faktiskt :)
Har precis kommit hem och är helt slut. Har inte druckit någonting idag kom jag nyss på men nu sitter jag med en kopp te. Ikväll blir det mys tror jag med älsklingen som för tillfället inte är så jättesnäll.
Han sitter och spelar The sims 3 och är helt okontaktbar och det han gör på spelet är att ragga på alla tjejer. Jättekul för mig!
Men men. I helgen har har varit gullig som alltid och lagat mat och fixat åt mig ;)
 
Erik gör verkligen världens godaste potatisgratäng. Det är så att man inte vill äta det hos någon annan längre.
Sen är det så gott med annans och kyckling.

Sen blev det att bubbla med lite mousserande och chokladasken som vi fick av snälla Hanna men som vi dock inte öppna eftersom vi hade hällt i oss en MASSA ostbågar. Men den tar vi i helgen igen :)

Nu är det vardag igen och det betyder även andra kostvanor än vad man hade på lovet. 
Imorgon ska jag börja träna igen också. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0