Söndag

Kom nyss hem från skolan idag trots söndag. För er som inte vet så har jag skola nästa hela tiden nu förtiden eftersom vi har ett projektarbete med SON men jag tycker det är kul fast det blir tråkigt när massor inte kommer eftersom det är svårt att ta sig framåt med föreställnigen. Men sånt lönar väll sig förhoppnigsvis i slutändan.

Nu är jag hos Erik ensam men han kommer hem snart. Är sjuk trött idag.
Igår var jag och firade min låtsaskusin Christian som fyllde år. Då åt vi jättegod mat och spelade spel. Trevligt!

Igår tog jag bilder på när Erik och jag bakade kärleksmums men jag har tyvärr ingen kamerasladd med :(


En bild jag tog i höstas när jag var sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0