Trööööööööttttttt


Typ 2 månaders gammal bild. 

Inatt hände det som inte skulle hända... Jag kunde inte somna :( Så arg blev jag för de gick verkligen inte. Min hjärna gick i runt högvarv så den där nerven i hjärnan som gör att man somnar stängdes aldrig av.
Men men, jag tog mig upp till skolan idag iaf men åkte hem sedan på em och var därmed inte med på musikalrepet. Kändes inte bra att missa det men samtidigt så är jag tvungen att vila nu.
Idag har jag ändå hunnit med vettiga saker:

*Var med på son-morgonmötet/repet.

*Drog därefter direkt till 24NT kontoret med Ida och fixa så att dem gör ett slags repotage om son-projektet på Nyheterna.

*Åt 4 (lite hårda) pannkakor med sylt i skolan.

*Haft en bra pianolektion med den bästaste läraren!

Sen drog jag hem och nu har ligger jag under en filt i sängen med datorn på magen. Har precis kollat lite studentklänningar. Ska nu se stylisterna på kanal5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0