Vad händer med mig.

Igår mådde jag riktigt dåligt men jag ville inte inse det just då.
Jag skrev ju att jag trodde att jag skulle bli förkyld och jag hade nog antagligen rätt för alla mina leder och muskler darrade och jag fick blodtryckfall hela tiden + att det är jättetungt att andas.
Jag ville inte inse det just då eftersom jag ville gå till skolan idag.
Men sen kunde jag verkligen inte sova. Jag vet inte vad det var men allt kändes så tungt och darrigt så jag gick in och väckte mamma som var så himla snäll och vi värmde mjölk med honung och sen låg jag i sängen och läste en tidning typ nästan hela natten. Då bestämde jag för att inte gå till skolan.
Så idag har jag gått runt här hemma. 
Undra varför det blev så? Jag kan väll inte ha tränat för hårt liksom.. 


Såg att Titanic går på tv. Slog på det i värsta timingen då han står längst ut på däck och hon kommer till honom.

Har ett fruktansvärt sötsug idag med. Känns asjobbigt. Har gått och funderat på om jag ska baka chokladbollar men jag orkar ändå inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0