Veckans schema

Idag hade jag en riktigt härlig sovmorgon. Började inte förräns 1 men åkte till skolan vid 11.
Jag hade endast två lektioner och nu kom jag nyss hem :)
Idag ska jag kolla upp lite skolarbete och vila lite inför veckans schema.
Den ser ut såhär:

Tisdag: Skola mellan 8.20-11.50.
18.30-21.00 sonrep.

Onsdag: Skola mellan 8.00-16.10
18.00 provmodell hos min frisör.

Torsdag: Endast skola mellan 9.50-13.30
LEDIG

Fredag: Skola mellan 8.10-senast 17.20
Helg

Lördag:
Ledig

Söndag:
Sonrep från klockan 11.

Där jag skrivit att jag är ledig ska jag försöka fixa skolarbete, hitta sponsorer och fixa Eriks present.
Ska försöka hinna blogga också men ni kan ju förstå att det är lite svårt att hitta nåt kul att blogga om när man typ inte hinnergöra nåt kul. Men ska försöka klämma in lite roliga saker också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0