Brännbollssöndag.

Jag innan balen förra veckan.

Hej!
Igår hade jag jättekul med min Hanna. Vi skulle egentligen åka till en kille som var med i musikalen men eftersom det var oväder så kändes det så jobbigt att dra dit typ en snabbis och sen dra ut och bara krångla hela tiden. Vi slutade ju liksom så sent ändå från musikalen och allt kändes stressigt.
Hur som helst så är jag inte alls bakis idag. Vilken känns skönt. Men det beror nog på att jag åt en cheese innan jag skulle sova. Det ångrar jag lite på ett sätt för jag hatar egentligen bakismat. Men då var det gott och det hjälpte nog massor också!
Om en vecka åker är jag i Turkiet. Hahaha oj vilken form jag kommer att var i då!
Idag står brännboll på schemat!
Nu ska jag fixa mig och sen korka upp lite:)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0