Flashback



Tjoho!!
Idag var det jobb som vanligt. Sen kom Evelina och hämtade upp mig på moppe. HAHAH hon kunde inte låna nån bil :P
Därefter så drog vi till mig och åt vattenmelon, mörk choklad och badade lite i poolen.

Efter det så drog vi tillbaks till hennes familj för dem bjöd på grillat :D
Och fyyyy vilka barndomsminnen man får!! Evelina och jag ses ju inte så mkt längre och inte träffar jag hennes familj så mkt heller...
Dem hade nog jordens finaste uterum!! Dessutom hade hennes lillebror blivit jättestor. Lilla Mattias liksom... ÅÅÅH! Jag vill inte vara vuxen längre :P
Sen kom snälla Robin och skjutsade hem mig så nu är jag hemma och ska snart hoppa i säng :)

Puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0