Glad tjej! :D

Hej!
Jag har haft en jättejättekul kväll igår. Jag har massa bilder inifrån balen samt partybilder men min syster och hennes kompis tog massvis med andra bilder.
Ååh så himla sorgligt att man troligen inte kommer att använda varken klännig eller frisyr sådär något mer. Speciellt klänningen.
Jag är mer än nöjd med gårdagen iaf och upplägget var rätt bra. Först röda mattan, sen kanske lite för långt mingel och sen middag. 
Sen avslutades kvällen med mousserande rosé på manesa. Skitbra. Sen fick det bli hemgång för Eriks och min del.
Men som sagt, Jag har MASSVIS med bilder. Men dem kommer upp imorgon kväll efter musikalpremiären eftersom att jag ska till Eriks land nu.
Vi hörs!
Bjuder på en bild ifrån Eriks mobilkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0