I'm back

Yes det blev ett inlägg och nu är jag hemma ifrån en ovanlig men en otrolig upplevelse. Har träffat underbara människor denna vecka och det är allt jag kan säga.
Hur som helst så har denna dag bestått av musikalrep på östgötateatern. Det tråkiga var bara att vi egentligen skulle slutat 9 och då sa jag till min pojkvän att jag inte kunde följa med till deras landställe och grilla... Men så sluta vi efter klockan 6 :( :(
Så nu känner jag mig deppig.
Har dessutom bara ätit snuskiga mackor som dom bjöd på därnere. Blääää känner mig så äcklad på det. Kommer ju rulla fram på studentveckan!
Nu ska jag deppa lite för mig själv med vi hörs hörreni! :)
Vill ut och dricka drinkar och klä mig fint!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0