Imorgon tar jag studenten!

Gårvkällens outfit.
Idag blev det ju som sagt en lugn kväll. Det blev det även igår med då vi endast gick ut på hugo en stund. Man märker att alla studenter är supertrötta nu :P
Imorgon tar jag studenten!
Jag vet att vi  tar det väldigt sent i år men nu är det som det är. Helt stört egentligen. Imorgon är allt slut! Undra hur det kommer att kännas.
Jag är bara så glad att jag kämpat trots att jag varit på botten och tänkt hoppa av och skita i allt flera ggr.
Ni som läser detta måste komma ihåg att det bara är att kämpa på för då kommer det tillslut att vända för er!
Nu måste jag fixa en massa. Imorgon har vi champangefrukost kl. 05.45. Har ni hört någon som haft det så tidigt? haha... Så det är nog dags att fixa som man har allt klart tills imorgon!
Puss på er så hörs vi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0