Jag har tagit studenten!!!











































Jaha!
idag vaknar man upp och inser att man har tagit studenten! Känns helt sjukt!

Jag kan säga såhär att jag blev sjuukt överraskad av att så många kom och uppvaktade mig. Min familj hade fixat så fint här hemma och jag fick så många fina och behövliga presenter!

 Sen hade jag bland den roligaste och galnaste stunden i mitt liv på vårat studentflak.
Eftersom jag inte var i stan förrens efter 11 på kvällen och jag hade med typ 2 timmars sömn gått upp klockan 04.45 så var jag sviiintrött på kvällen.
Dessutom så tar jag självklart sönder min kamera på det med :(

Det kommer därför bli lite svårt med bilder från studenten men det ska fixa sig.
Nu måste jag gå och tvätta för imorgon väntas en resa till TURKIET!!!










Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Tack så hemskt mycket! :D Tycker du ska spela in nått fin med din underbara röst som man kan få höra på :D eller det kanske du har gjort? ;D Men grattis till studenten och faaan så kul med turkiet, ha det så sjukt roligt! :D

2011-06-17 @ 18:35:40
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0