Middag nu?

Hejsan!

Vi har precis ätit middag. Vi åt grillat. Så himla gott!!!
 Kan ni se vad klockan är? Haha lite sent för middag kanske. Men det är ganska typiskt min familj att äta så sent.


Idag blev det sent pga att vi alla kom hem sent men vill ändå avnjuta en middag tillsammans.

Jag har idag repat musikal och hade ett genrep som slutade efter 19.00.

Om ni känner mig rätt så vet ni vid det här laget att jag har skola trots helg eller kristi himmelfärds dagar.

Så är det med det!

På söndag är det musikalpremiär. Föreställningar kommer att visas hela veckan så köp en biljett och kom vettja! ;)
Vi är på östgöta teatern :)


Vi hörs imorgon!
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0