Nu är jag tillbaka!


Solar i denna bikini nu.

Inatt fick jag en mycket skön sömn. Iallafall om man bortser från ett rådjur som började skrika men det var bara lite komiskt.
Idag är jag mycket piggare men känner mig fortfarande lite seg. Men jag har ändå beslutat att jag ska testa att vara med på musikalföreställningen ikväll och att även dra ut en liten kortis efter det. Men då ska jag inte dricka mycket alls. Jag är bara så sjukt rastlös så jag vill ut och träffa folk nu! Och jag vill också ha min mössa på mig!
Nu ska jag ut och fortsätta sola en stund. Sen kolla kläder!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Tack så mycket finis! :D Joo men det hade jag absolut, var riktigt roligt :) Och läste inlägget nedan, riktigt trist det där lät du :/ hoppas du mår mycket bättre nu och att du får riktigt kul nu den sista veckan o allt innan studenten! :D Kramar! :D

2011-06-10 @ 13:00:35
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0