Ångest!

Åh... Jag är verkligen en sån person som får ångest för massa saker. Ibland kan jag t. o.m få ångest över saker jag inte ens kan styra över som typ vädret. Men iaf idag fick jag ångest över en klantig sak som jag visste till viss del om men till en annan del hade fattat fel!
Jag hoppade en grej som dem inte tar närvaro på idag i skolan men är obligatorisk, sen skulle det vara samling i ensemblegrupperna som jag inte visste om. Så jag tog en tidig buss hem och för då hann jag att träna lite innan min skjuts hem. Men då ringer en lärare och undrar vart jag befinner mig och frågar ifall jag kan komma till salen dem var i. Hehe oj!

Dem senaste månaderna har jag verkligen satsat på skolan och funnits där hela tiden. Sen tänkte jag för en gång skull "smyga" och göra det som jag hatar att andra gör och bara åka hem, men så blev jag "avslöjad".
Fan vad dum jag känner mig :P Alltså ni förstår nog inte vilken ångest jag kan få. Jag vill verkligen inte få människor att tro att jag inte engagerad!!!
Men å andra sidan så skulle jag få ångest om jag inte hann träna också!
Nu får jag väll helt enkelt göra extra bra ifrån mig nästa gång. Ännu mera press helt enkelt. Ångestdag!!

Jaja!
Nu är jag duscshad och ska snart ta på mig kläder. Har som sagt varit och tränat en snabbis. Han endast springa men jag sprang ändå 5 km innan pappa kom och hämtade mig!
Sen åkte jag hem och åt ägg och B-vitamin.
Nu ska jag ta på mig för snart kommer lite gäster och firar mami som fyller år imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0