Balklänning FIXAD! :D

Åh herregud! Ni fattar nog inte hur glad jag är nu. Okej, nu ska jag berätta:
Idag hade jag och mami tänkt att vi skulle prova massa balklännigar i olika affärer. Man vill ju ha en fin klännig eftersom man förmodligen bara går på bal 1 gång i livet.
Vi starta i butiken brevid grand. Där sa jag vilken färg jag vill prova oså plocka hon fram lite...
Den allra första klänningen som jag provade satt PERFEKT!!!
Den var så himla fin så det gick inrte ens att jämföra med resten som jag provade.
Så det fick bli den. Vi väntade dock ett tag innan jag ens vågade ta den. Den var rätt dyr men expediten sa att det ingår att få sy om den + en studentklänning på köpet så det var ju bra!
Därefter fick jag prova en massa studentklännigar. Även där så sa hon att man kunde sy upp dem ifal man ville. Jag hittade en modell som bara fanns i röd men hon sa att man kan få den i vitt också!
Jag och mamma gick en runda på stan innan vi bestämde oss för att ta den. När vi kom dit så stod en anna expedit och sa att det verkade konstigt om jag skulle få studentklänningen i den röda modellen ? Måste erkänna att både jag och mamma tycker det känns lite konstigt. Men dem ska ringa på måndag och säga hur det blev med den.
Hoppas det löser sig! För min balklänning var som världens dröm för mig. Ljusblå/turkos är den och passar mitt hår och hud perfekt!
Kan inte fatta att jag ska ha den på mig :)
Klänningen behöver sys in först och även sys upp lite.
Nu återstår bara vem/vilka jag ska vara med på balen :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska inte Erik gå? Jag gick aldrig på våran bal så jag får antagligen aldrig uppleva hur det är att ha en tjusig klänning på mig ;)

2011-03-19 @ 19:18:45
Postat av: Amanda

nej, han vet inte riktigt än... Jag har altid velat gå på balen så jag känner att jag inte kan missa den:)

2011-03-19 @ 20:01:09
Postat av: Maria

Klart han ska gå med dig! Jag skulle ha gått med en kille i min klass, men mediaprogrammet var ganska utanför alla andra program på Kungsgård. Vi hade nog kännt oss rätt vilse så vi valde att inte gå.

2011-03-19 @ 21:19:32
Postat av: Amanda

Jo, problemet är lite så också! Vi känner inte direkt några som vi kan gå med. Jag vet några kompisar bara men vi har inga gemensamma kompisar som ska på balen.

Fast jag tror att sånt löser sig ändå :)

2011-03-20 @ 20:14:51
Postat av: Amanda

Jo, problemet är lite så också! Vi känner inte direkt några som vi kan gå med. Jag vet några kompisar bara men vi har inga gemensamma kompisar som ska på balen.

Fast jag tror att sånt löser sig ändå :)

2011-03-20 @ 20:14:51
Postat av: Amanda

Jo, problemet är lite så också! Vi känner inte direkt några som vi kan gå med. Jag vet några kompisar bara men vi har inga gemensamma kompisar som ska på balen.

Fast jag tror att sånt löser sig ändå :)

2011-03-20 @ 20:14:52
Postat av: Amanda

Jo, problemet är lite så också! Vi känner inte direkt några som vi kan gå med. Jag vet några kompisar bara men vi har inga gemensamma kompisar som ska på balen.

Fast jag tror att sånt löser sig ändå :)

2011-03-20 @ 20:14:53
Postat av: Amanda

Jo, problemet är lite så också! Vi känner inte direkt några som vi kan gå med. Jag vet några kompisar bara men vi har inga gemensamma kompisar som ska på balen.

Fast jag tror att sånt löser sig ändå :)

2011-03-20 @ 20:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0