Bikinin


Beställde ju denna bikini som även kom hem igår. Underdelen satt jättebra men sen kom det ju till överdelen....
Den var inte fodrad och H&M:s överdelar brukar vara så små så jag tog en 38 men tror ni att jag kunde fylla ut denna? Nej! Men fattar iofs inte hur den ska orka bära upp dem som fyller ut den heller. Jaja.. Blev assur igår.. Den är liksom väldigt fin. Vet inte hur det blir faktiskt. Ska nog försöka gå runt med den så kaaanske den formar sig? 

Men inte nog med bikinin, igår skulle jag och Erik köra Wii fit. När vi registrera oss så hade jag healthy weight och allting! Men sen skulle man göra nåt balanstest och då fick man veta sin innersta ålder. 34 år fick jag! Nej men vad kul :O
Efter att jag fick reda på det så var hela min kväll förstörd!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Amanda tro inte på sånt där! Det är ett sketet tv-spel, inte någon expert! Du är fin som du är, och bikinin var säkert skitsnygg!

2011-03-26 @ 17:02:17
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nej jag vet dumma spel :( Haha Erik kallade mig för milf resten av kvällen :P

2011-03-26 @ 20:52:05
Postat av: Maria

Kan du inte byta överdelen på H&M på stan till en mindre om den är för stor. Har ju samma problem och vet hur jävla besviken man blir. Får alltid ta en strl mindre i överdelen i bikini. Mamma sydde i extratyg i mina bikinis förr när det inte fanns nått foder i, då syntes det inte igenom...om det var det som var felet med den du köpte?

2011-03-27 @ 14:01:03
Postat av: Amanda

Det största felet var ju att jag den var alldelles för stor så att den bara hängde på mig:P

Jag tror inte att den har kommit till butiken än så jag vet inte hur jag ska göra än.. Funderar på att ge den till min syster och köpa en annan vit som finns på hm.

2011-03-27 @ 14:54:53
Postat av: Maria

Smart, så kan man ju göra. Tror annars att du ändå får lämna tillbaka den på H&M på stan om du inte vill ha den.

2011-03-27 @ 19:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0