B&J's

Ni missade väll inte att Ben and Jerrys öppnade en butik i Norrköping idag?
Det gjorde ju självklart inte jag!! Där lunchade jag idag med mina snälla vänner :)
Min sked gick sönder när jag skulle äta :( Stackar mig!
Jag valde strawberry cheese och New york..(nånting). Skiitgod med massa olika chokladbitar och nötter i!
Mysigt!
Nu sitter jag med min familj och har precis ätit tacos. Nu finns en massa gott på bordet som bl.a frukt, mörkchoklad, ostbågar :) Musmigt!
Imorgon ska jag äntligen färga utväxt och klippa håret!! Äntligen.

Kommentarer
Postat av: hanna

Gud vad kul att fixa håret!! Du måste visa mig hur det blev sen :D

2011-03-25 @ 21:01:19
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Amanda

jadå! OCh du ska ju fixa ditt nästa vecka också! :D

2011-03-26 @ 15:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0