Dagens klipp och dagens humör och dagens outfit



Nu är jag hemma efter en runda på stan med min pojkvän. Kan väll inte säga att det gick så bra att hitta kläder imorse och att jag har vaknat på fel sida. Jag var typ som tjejen i klippet. När jag väl fått till en hyfsad outfit så ville inte Erik ha sina kläder på sig. HAHA vi är så töntiga ibland.
Eftersom att jag bara hade svart på mig idag så handlade jag ett rosa läppstift och 2 våriga saker från VILA där vi för övrigt såg "September" Petra kliva in. Alltid kul att se en kändis i döda Norrköping.
Sen tänkte vi gå hem men i Norr tull så blev jag astjurig när det blåste så mkt.

Nu är vi hemma och vet inte vad vi ska hitta på. Kanske baka en kaka eller nåt?

Kommentarer
Postat av: hanna

Fint med rosa läppstift, det vill jag också ha!!

2011-03-05 @ 18:06:09
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi såg September uppträda igår :)

2011-03-06 @ 10:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0