Dagens konstigaste

Här blir torsdagens sista inlägg som jag egentligen skulle skrivit i mitt första inlägg idag.
Dagens konstigaste = Jag!
Idag har jag haft på mig trosorna ut och in. Imorgon ska jag nog dra upp rullgardinen och tända lampan så att jag ser vad jag tar på mig!
Nu ska jag se på film iaf. Tog en kopp varm mjölk me honung ist för glass så att jag kan somna. Har haft svårt för det denna vecka och imorgon går jag från 8-17.20.
Godnatt och Puss på er alla.
Imorgon är det fredag!! :D

Kommentarer
Postat av: Hannis

Jaa jag har länge tänkt på vad som jag skulle ha för "regel" men denna regeln känns bra! :) hihi

2011-03-04 @ 15:33:57
URL: http://missironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0