Dagens

Dagens klädsel.
Idag går jag klädd såhär för jag tog ett foto till studentkatalogenoch då måste man vara vit upptill.
Idag var sista chansen att fota sig så jag tog en tidigare buss imorse och drog dit direkt. Herregud säger jag bara!
Tror jag var hos honom i typ 30 min innan jag bestämde mig. Och det kort som jag valde såg jag astjurig ut på xD Men jag klarar inte av att le för jag ser ut som en 9-åring. Han tyckte jag hade fina tänder och var söt när jag log men jag höll på att dö för jag klarar inte av att se mig le :P
Dagens Ängel:
Min mamma blir dagens ängel som räddade i nöden imorse då hon sa att hon hade köpt Lee Stafford's torrshampo. Jag som hade tänkt att köpa de idag. Mamma är bäst!
Nu dricker jag kaffe för att samla energi till att både plugga och städa rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0