Jag är döv

Nej jag är inte döv. Men jag har nedsatt hörsel i vänster öra som har försämrats på sistonde. Idag var jag och kolla hörseln för tredje gången i skolan och fjärde om man räknar med gången på vrinnevi.
Idag sa hon till mig att det var allvarligt och att jag nu måste gå till en öronklinik och fixa något.
Idag hade det även försämrats på högra. Stackars mig!
Men nu vet jag att det kanske är därför som jag reagerar så sent på saker. Jag som alltid trott att jag är efterbliven..

Idag uppträdde jag på lunchkonserten. Gick sådär. Sen har jag suttit i 2,5 timme och skrivit prov. Var sjuuukligt kissnödig mot slutet och eftersom att jag redan hade vart på toa en gång så vågade jag itne gå igen :( Haha. Hoppas att jag klara VG. Annars blir jag ledsen..

Nu sitter jag hos Erik och skriver en skittråkig bokredovisnig som jag har som rest imorgon. Sen kommer jag aldrig mer att ha SvB. Sköönt!
Ska plugga lite på det sen sova för att jag har så ont i huvudet!


Bild på mig från Trysil ute i snöovädret..
Erik tog den här bilden på mig när jag var jättearg :P Och dessutom var det sviinkallt!! Kolla in mitt frusna hår som har blivit som en virvel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0