Landet

Hejhej!
Jag har ju inte hört av mig på ett tag. Det är för att jag har varit på landet hela helgen. Idag har jag studiedag så vi åtke hem idag :)
Jag måste säga att jag bara har slappat hela dagarna. Älskar att vara där ibland eftersom att man vaknar upp jämnt av att älsklingen står och gör goda frukostar och sen slappar man runt och äcklar sig utan smink och bara äter onyttigt men goda saker och sen dricker drinkar när man känner för det. Fast jag är inte så bra på att göra drinkar märkte vi ;) Haha
Jag känner mig asful när jag inte sminkar mig
men det är nyttigt för huden. Mitt ansikte är inte irriterat längre :)
Nu ska vi strax hem till mig och P L U G G A !
Imorn har jag musikhistorieprov och jag har massor att plugga på. På onsdag ska en broscyr vara inlämnad som jag inte gjort någonting på heller!
Men efter det  så har jag det jättelungt i skolan :D Då är det bara musikämnena men dem är roliga och dem utvecklas man ju i på det sättet som man vill :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Mysigt ni verkar ha haft det :)

2011-03-14 @ 14:54:45
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Iswa

Vad mysigt ni ser ut att ha haft d! <3 Imorgon ere matte, hejdo!!! <3

2011-03-14 @ 22:41:10
URL: http://iswa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaa Jättemysigt!! :D

2011-03-15 @ 11:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0