Plugg!!!

Hej!
Jag vill bara meddela att jag har sjukt mycket just nu men snart börjar det lugna ner sig lite med pluggandet.
Idag har jag haft musikhistorieprov så det var skönt att stryka det från listan som man brukar säga.
Sen har jag haft en jättelång mattelektion och efter det är man lite snurrig i huvudet.
Har varit hemma i snart 2 h och har jobbat med en inlämning som ska in imorgon. Är jättearg för att datorn dampar.
Hur som helst så ville jag bara säga att jag satsar mycket på skolan och studenten nu.. Och ett dygn har inte så många timmar precis
Men då och då kommer lite blogginlägg! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktigt att du kämpar på!! :)

2011-03-15 @ 19:13:13
Postat av: Amanda

Tack! Jag måste verkligen ge allt nu :)

2011-03-15 @ 23:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0