Semledagen

Kom hem för en timme sen. Satte mig direkt med detta på bilden och började plugga. Imorgon har jag religionsprov som jag måste få minst VG på om jag ska få ett bättre slutbetyg. Känns som att jag kan det men ändå så kanske jag inte kan det? Är nervös och sjukt stressad.
Imorgon ska jag uppträda på lunchkonserten 12.00, 13.00 har jag mitt sista ensembleuppspel och 15.00 har jag mitt sista religionsprov.
Det är bara att plugga på nu!
Har världens spänningshuvudvärk som jag haft sen jag vaknade imorse trots att jag tog en ipren.
Har trots allt haft en bra dag. Först tandläkarbesök och sen hann jag springa lite på gymet en jättesnabbis sen drog jag till kungsgård och har pluggat matte B hela eftermiddagen.
Invigde nya jackan idag!
Nu ska ta det lite lungt. Sen blir det att plugga igen. Hatar min huvudvärk. Någon som vet vad man kan göra åt den?
Hoppas ni äter en semla eller syndar på något annat gott idag ifall ni inte gillar semla! :D

Kommentarer
Postat av: hanna

Ja visst är det! :) Gott med semla, och du kommer vara jättebra på konserten imorn!! Nu måste vi plugga :)

2011-03-08 @ 20:45:11
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0