Sjuka tjejen.

Allvarlig bild! ;)
Hej!
Tror ni att jag kunde gå till skolan idag? NEEEJ! För igår mådde jag illa och sen när jag ska sova så går det inte och sova. Jag fattar inte vad det är för fel på mig ibland. Jag låg liksom vaken till 4-halv 5 tror jag.Råkade somna en gång men vaknade direkt pga nåt som knäppte till i huset. Irriterande!
Var det fullmåne inatt?
Idag skulle jag åkt in på morgon för att leta efter nycklar + hämta böcker men jag ville inte riskera att dö offentligt nånstans så jag har bara legat hemma och mått illa.
Har inte ätit någon mat idag utan mer fil och rostad macka med smör som är lite "snällare" för magen. Gott tkr jag för jag har inte ätit rostad macka på evigheter och sen är jag inte heller sugen på något annat. Förutom mitt chaite som jag slurplar på nu.
Har legat i soffan med morgonrock och täcke hela dagen. Måste vila upp mig nu så jag är frisk till helgen.
På lördag ska jag ju skriva högskoleprovet ju!
Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kunde ha fått låna Alva den här veckan :P, hon har öroninflamation och har tjutit till och från tre nätter i rad. Man hinner bara somna om så börjar hon gråta igen. Det är vid sådana tillfällen man märker hur beroende man är av god sömn :). Hoppas du piggar på dig tills på lördag!

2011-03-31 @ 22:40:24
Postat av: Ida

Så fint hår du har :)

2011-03-31 @ 23:06:52
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack Ida!

Förstår det. Jag hatar att inte kunna somna. Man blir så arg. Jag kmr dö när jag får barn sen. Det känns ju som att det nästan alltid blir mammam som sitter uppe hela nätterna.

2011-04-01 @ 14:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0