Sjuksöndag

Hej!
Idag känner jag mig sjuk. Eller jag började känna mig sjuk igår faktiskt...
Skulle följt med pappa och Erik på ifk men kände inte att jag var tillräckligt frisk. Och det blir ju inte bättre om jag smittar ner min älskling heller... Usch, har inte tid för sjukdom nu.
Känner att jag har en sån där jobbig vårförkylning som kommer att sitta i länge och dessutom så har jag ont i magen?
Jobbigt. Alltid ska det vara något! Men men, idag ska jag plugga!
Mamma är också sjuk och ligger & vilar. Alla i huset är helt lugna utom Ivar som är helt galen just nu och gör saker som han inte får. Han behöver nog gå ut nu tror jag.
Sötnos<3

Kommentarer
Postat av: hanna

hoppas du inte blir sjuk! <3 måste prata med dig om en sak imorgon :)

2011-03-27 @ 15:34:11
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0