Sminkborstar och penslar!

Ni anar inte vilken lust jag har att bara sminka mig och göra mig snygg och träffa massa tjejkompisar. Tycker verkligen att det är kul med smink! När jag gick i 9:an så valde jag samhällslinjen och stil& trend linjen efter musik. Men jag kom ju in på mitt förstahandsval och det var ju tur att det blev så ändå. Musik ligger närmare om hjärtat. Men smink är ett väldigt stort intresse för mig :)
Nyss så rengjorde jag mina penslar och borstar!

Det är väldigt viktigt att man gör det. Tror man ska göra det 3 ggr/månad men jag måste erkänna att jag inte gör det. Men jag ser till att dem är rena lite då & då iaf!

Nu ska jag snart visa mitt fula ansikte inför ica Hårstorp. Kul de ska bli! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0