Spänningshuvudvärk :(

Idag har min dag bestått av världens jävligaste spänningshuvudvärk. Jag sket till och med i att träna för att jag hade så ont. Nu gör det inte ont för jag tog en ipren när jag kom hem. Mina två närmsta veckor är sjuukligt stressade veckor men det är bara att plugga på! Har precis pluggat på religionen. Ska plugga mer efter att jag har ätit mammas goda fisksoppa som jag snart ska äta.
Dagens positiva: Min matte B kurs var positiv med en bra lärare. Och JAG klarade av att räkna ut några uppgifter. Ni kanske tycker att jag är dum i huvudet som aldrig klarat att räkna ut ett tal i matte men med min förra lärare så funkade det verkligen inte. Dock tar det några år innan jag får fram svaret men jag är ändå stolt över mig själv :)
Här är dagens suddiga outfit som jag tog nyss drf får ni inte se mitt ansikte ;)
Linne - Thailand, jeans- Urbanoutfitters, cardigan- Zara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0