SvB avklarad.

slapp outfit ifrån förra fredagen.
Hej!
Idag är jag hemma rätt tidigt ju :D
Idag blev jag klar med min sv B rest som jag hade och jag var den enda som kom dit och redovisa så det kändes lite kosntigt att bara sitta och redovisa för en lärare. Men det känns bra!
Skönt att man klarat av kursen :)
Nu sitter jag och ska plugga Musikhistoria för att det är så kul ;) Har hela kvällen på mig eftersom att jag har en låååång sovmorgon imorgon!
Nyss när jag kom hem så satt min syster och hennes kompis och åt rosa & gröna plättar med glass och sylt. Fan vad jag vill vara liten igen.
Så har jag faktiskt känt dem senaste dagarna. Har kännt mig trött på allt runtomkring för tillfället. Har ingen lust längre att göra något.
Saknar mina gamla vänner & allt kul som vi gjorde...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis och vad kul att det gick bra!! Känns skönt att vi känner ungefär samma saker, det är lättare då ju att ta sig igenom det :)

2011-03-10 @ 16:08:57
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0