Take me back to 08!

Hej!
Inatt kunde jag inte sova nåt alls typ och då får jag alltid så ont i magen så jag stannade hemma idag.
Idag har jag suttit och lyssnat på musik och pluggat.
Blev helt nostalgisk och kollade på en massa bilder ifrån 2008 som Evelina lagt in.
Första halvåret på 2008 måste nog vara den bästa i mitt liv för att jag mådde så bra inifrån mig själv och jag mådde så jävla bra med mina vänner som jag hade. Varje helg så träffades vi hemma hos nån och hade filmkvällar, pratade, SKRATTADE, dansade, sjöng, fixade håret och allt möjligt kul!
Vad vi än gjorde var så kul och jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde på den tiden. Trots att jag var 10 kg större så var jag så nöjd över mig själv och allt kändes döbra ;)
Men sen vände allt då vi alla började på olika gymnasieskolor och jag gick från att må skitbra till skitdåligt ungefär.
Men nu börjar jag äntligen känna att den där lyckan börjar komma tillbaka till mitt liv igen.
Hur som hest så kommer jag alltid att sakna 2008!

Bild ifrån min bilddagbok. Avslutningsmiddag i 9:an.

Men men. Nu är nu!
Evelina hörde av sig i helgen och undra om vi kan gå på stan på onsdag och jag blev såå glad! :D Längtar massor tills denna dagen :) 


Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är det tråkigt när man "tappar" sina gamla vänner som man hade så roligt med!? Vi var ett jättestort gäng med både killar och tjejer som hängde ihop förr. Tyvärr så växer man upp, får olika intressen och går olika vägar i livet. Man får försöka minnas allt roligt och glädjas åt det som var :)

2011-03-21 @ 22:08:01
Postat av: Amanda

Ja det blir ju tyvärr så.. Ja och så får man ta vara på tiden som är nu och se till att ha kul som det är :)

2011-03-22 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0