Tränat

Sitter i soffan med mjukiskläder och känner mig allmänt ful men ändå skön i kroppen.
Idag släpade jag runt på träningskläder i skolan för att sedan ta bussen hem till Finspång och Aktiv. Har inte varit där på 2 månader eftersom jag varit borta och levt i en annan värld.
Jag tränade igenom mitt träningsschema och försökte få igång kroppen lite försiktigt. FAN, kom precis på att jag glömde ta min B-vitamintablett nu :P Skitsamma!
Jag ska iallafall bli tränad nu eftersom jag ska till Turkiet i sommar. Kanske glömt säga det också? Men jag ska med Eriks familj till Turkiet två dagar efter studenten! FATTA vad sliten jag kommer att vara i kroppen efter studentveckan. Jag har ju liksom bara ha en återhämtningsdag så jag måste se till att vara ordentligt tränad INNAN studentveckan. Jag har mina mål och det ser ut som jag äntligen kommer att klara det. Så mycket som jag slitit i två år nu. Skönt :)
Nu ska jag kolla lite skoluppgifter.
Är jättesugen på mat nuuuu!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Då passar resan bra efter studenten så du kan vila upp dig och slappa :)

2011-03-01 @ 21:15:53
Postat av: Amanda

Hehe ja precis! :D

2011-03-01 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0