Trött!

Har haft världens segaste dag typ. Det är ju ganska så självklart att jag ska sitta hela em med en låång Matte B lektion när det är så fint väder ute. Jag ville ju sitta ute med en kaffe i solen!
Sen har jag haft jätteont i magen hela dagen eftersom jag sov så dåligt inatt...
Hur som helst så drog jag med Felicia till gymmet direkt efter skolan. Bra gjort ändå! Vi gjorde inte så mkt mer än gick igenom våra styrkescheman.
På lördag ska jag nog dit och springa tror jag. Sköönt!
Imorgon ska jag ha endast 2 men effektiva lektioner. Sen skajag ner till butiken som jag köpte min balklänning och kolla på en studentklänning som dem ringde och berätta om idag. Hoppas den ser bra ut!
Ha det så bra!
Puss och hej och godnatt.

Kommentarer
Postat av: hanna

Hoppas studentklänningen sitter bra då!! :)

2011-03-22 @ 22:34:28
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0