Dagens mående

Hej!
Gissa vem som blev hemma idag? Jo jag.
Jag har knappt sovit inatt för jag hade så ont i halsen :(
Senare under dagen så har jag även haft magknip :( Vet inte om det var för att jag åt havregrynsgröt utan att veta att havregrynen gick ut i november..

Dagens goda frukost: Fiberhavregrynsgröt med några russin, bannan, kanel och en skvätt lättmjölk. Proviva och  Svartvinbärste med honung.

Idag kom min söta hund upp också! Så himla gullig <3
Men när han vaknade till sen så blev han jättebråkig och jobbig.
För er som inte vet så går han i en hundskola på måndagarna så att han ska lyda lite mera. I den kursen så har hundarna blivit indelade i olika grupper och Ivar blev sorterad i den bråkiga gruppen som även 3 andra hundar ingår i ;)
Haha så himla gulligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0