Dagens mat

Hej!
Idag är jag hemma eftersom att jag känner mig lite hängig och hade knappt nån lektion idag. Så det var helt enkelt bäst att stanna hemma och vila upp sig. Idag har jag hunnit handla, gå ut med hunden, sminka mig och ätit.
Det kmr ett inlägg på dagens smink sen.
Här är dagens mat:
Frukost: 1 äpple, mild yoghurt, (3%) russin, kanel och citronsaft.
Ett ½ glas proviva och varmt vatten med citron.
Lunch: Omelett på 2 ägg + vatten. Salt, peppar gräslök och 2 skivor lufttorkad skinka.
Lyxigt mellanmål/efterrätt:
Kaffe med lättmjölk + turkisk yoghurt med jordgubbar, honung och 1 valnöt.

Kommentarer
Postat av: hanna

Vad gott allt ser ut! :)

2011-05-04 @ 19:33:08
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0