För jag ska ta studenten!!!!!

Hejhej!!
Idag har jag inte så mycket intressant att säga direkt. Har fixat en massa idag.
Sen hade jag min sista sånglektion :'( Det känns ganska sorgligt och jag kommar att sakna Birgitta!
Alltså, HERREGUD! Jag tar studenten snaaaart!
Jag fattar typ ingenting.
Detta år har jag haft världens flyt faktiskt! Har kommit över mina jobbiga motgångar som jag haft åren innan på gymnasiet. Känns helt sjukt!
Jag är såå glad över att jag inte hoppade av skolan i 1:an. När jag började gymnasiet så kände jag mig verkligen på botten och sket TOTALT i allting. Jag brydde mig verkligen inte om vad som skulle hända men på nåt sätt så hängde jag kvar iaf trots att jag inte gjort bra ifrån mig i skolan. Men tänk om jag hade hoppat av! Då hade jag inte varit där jag var idag! Och det är jag så stolt över!
Jag hoppas verkligen inte att ni som fortfarande går på gymnasiet hoppar av! Häng kvar ändå så kommer allt tillslut att vända sig!!!
Jag vet precis hur det känns att inte ha någon motivation i livet men titta här så bra jag mår idag. Det är för att jag hängde kvar i skolan iallafall.
Och nu har jag faktiskt lyckats jobbat upp mina  betyg lite på bara detta år!
Jag kanske inte har världens bästa betyg och det är inte det viktigaste. Det viktigaste är att klara av något för sin egen skull och det känner jag att jag har gjort!
Nu har jag bara matten kvar att kämpa med nu i 2 veckor! Sen är jag typ helt klaar :D
Rhodos 2010.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet känslan, var nästan på väg att hoppa av i 2:an, men som du skriver det är bara att kämpa på.

2011-05-12 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0