Fredagen den 13:e

Idag är det fredagen den 13:e men min dag har varit både sorglig men ändå lyckad. Jag och mami åkte in och hämtade bal och studentklänning (bilder kommer på söndag).
Sen lunchade vi på värdens godaste lunch på Lindahl's. Sjuukt god lax med jättegod sallad!
Sen sprang jag till min absolut sista piano/sånglektion. Min pianolärare sa så fina ord så jag är väldigt berörd. Jag började t o m gråta efteråt :P Typiskt. Hehe.
Sen har jag haft musikal till typ halv 5. Efteråt så åkte jag, Erik Alva och Maria ut till landet och åt middag.
Nu är vi hos Erik och det blir lite mys här :)
Tidigt imorgon ska jag och Hanna ta buss till Stockholm för massa shopping. Ska bli såå mysigt :)
Här kommer bilder på lunchen.
Godaste maten. Paus kan slänga sig i väggen för ett tag :)
Avslutar med en bild jag tog nu på kvällen. Så himla vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0