God natt

Idag har jag bara gått och känt oro och spänning i kroppen. Men jag hoppas att det är på ett bra sätt.
Sen känner jag mig rastlös fastän jag borde fixa massa men känns inte som att jag vill fixa det nu.. Min kropp känns helt konstig just nu! Man har jättesvårt att kunna fokusera på det man måste eftersom att allt sker på samma gång ju. AAAH känns helt sjukt faktiskt! :D
Kan även meddela en tråkig grej också.. Matteprovet fick jag inte G på så det måste göras om. Hoppas jag klarar det!!
Idag fixade jag en vilopaus på mitt gymkort. Kändes behövligt då jag i 1 månad kommer att befinna mig på alla möjliga platser samt att jag har musikalen och allt.
Imorgon börjar jag 8 och då har jag musikal hela dagen för hela slanten. Jobbigt!
Har dessutom alla dem där låtarna på hjärnan oavsett om jag vill det eller ej.
Kan ju bli lite uttjatat.
Nu borde jag säga godnatt till er tror jag...
Rhodos 2010

Efter student så blir det Turkiet. Då kan jag äntligen slappna av! Sköönt det ska bli :) 

Kommentarer
Postat av: hanna

TACK bästa du!! Hur känns allt nu då? :) är så spänd för nästa vecka för din skull!!!

2011-05-27 @ 19:36:05
URL: http://hortegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0