Hemma från Stockholm

Gissa vem som är glad? :D
Har haft en skitbra dag i Stockholm med Hanna. Vi har dock varit sjukt flummiga och trötta men har ändå haft det så kul :P
Sen är jag glad för att jag fick med mig 3 jättenödvändiga och fina saker hem!
Som jag sa till hanna på bussen, "Nu är det så kul att man köpt nya saker för då är det roligare att leva".
Jag borde bli filosof alltså!! :D
Såhär såg jag ut idag iaf :)
Idag har vi förresten inte bara shoppat. Vi har verkligen gått SOM TUSAN! Vi skulle träffa en av hennes kompisar som var och jobbade längst bort på söder så vi fick  gå över till den sidan också. Vi luncha på gamla stan när vi ändå var på vägen och sen när vi var färdigshoppade och nöjda så blev det en drink på TGI Friday's i kungsträdgården. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: hanna

Supermysigt! Fast det bästa var ju klänningen/byxdressen haha!

2011-05-14 @ 22:40:08
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jaa verkligen. Tack Hanna! Hahahah och byxdressen var absolut det roligaste på hela "resan" ;) HAhaha

2011-05-15 @ 14:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0