I hate mondays

Hej!
Idag har jag känt mig tjurig, trött och fått för lite sömn som man brukar på måndagar. Bröt nästan ihop när jag missade bussen idag x)
Hehe men jag hann ändå med att träna SUPERSNABBT i ungefär en kvart. Sen drog jag hem och körde lite magövningar. Nu dricker jag B-vitamin. Snart blir det dusch, middag och mattepluggande.
Ifall jag klarar matteprovet imorgon så slipper jag göra ett G prov senare och då är jag därmed helt klar med matte B. Jag ska göra allt jag kan!
Sen har jag dessutom en redovisning i arbetsmiljö imorgon. Gör jag bra ifrån mig så klarar jag MVG :D
Nu kööör vi!!  ;)

Detta är förmodligen den sista måndagen som jag sitter och surar över massa plugg. Den tanken får mig på bra humör.


Kommentarer
Postat av: hanna

Du klarar det!!

2011-05-23 @ 18:12:45
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hoppas det...

2011-05-23 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0