I'm so excited!!

Alltså FATTA!!!
Jag ska ta studenten snart. Man har så mycket just nu att fixa inför studenten. Alla skolarbeten ska vara inlämnade, snygga kläder till studentveckan, student och balaccesoarer ska vara klart osv.
Om 3 veckor sätts musikalen igång samtidigt som jag har ett litet annat "projekt" som jag ska på.
Sen kommer bal, musikalpremiär + studentveckan då man är ute och festar och har kul varje kväll.
Aaaah  känns helt SJUUUKT egentligen!!
Sen tar vi studenten 16 juni (så himla sent!)
2 dagar efter det så ska jag åka till Turkiet i en vecka. Jag får nog allt vila upp mig när vi är i Turkiet. Hehe.
Ska bli så himla kul att börja sitt nya liv i Turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0