IRRITERANDE? JA!

Jahapp!! Då kommer ett sånt här klagoinlägg som ingen ändå orkar läsa!

 

Imorse när jag vakna så var jag suuupertrött och jag är även förkyld så jag ville bara dra täcket över huvudet och somna om men de gjorde jag inte. Jag gjorde mig klar på typ en halvtimme och sen drar jag ut till spårvagnen. Kommer någon spårvagn? Nej.

Jag står och väntar dölänge. Sen säger Hanna att det har varit nån krock i marielund så därför kom inte någon. Dessutom så snöar det ju idag med. Så himla arg jag bliiiir :O

Jag höll på att frysa ihjäl så nu är jag hos Erik och skriver på det som jag skulle gjort på lektionen och sen går jag på nästa.

Men fatta. Jag hade kunnat sovit nu :(


Jaja. Nu ska jag dricka kaffe.


Idag är Erik i Stockholm och fixar massa. Synd att han inte var här nu :(


Kommentarer
Postat av: Maria

Se det från den ljusa sidan, du gjorde ändå det du skulle ha gjort på lektionen nu när du gick upp tidigt ;)

2011-05-03 @ 12:37:48
Postat av: Amanda

HEhe aa men jag gjorde det typ inte sen ändå x)

2011-05-03 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0