It's friday :D

Hej!
Jag trodde att jag skulle ha musikal hela dagen från klockan 8 idag men tydligen inte. Har sovit rätt dåligt eftersom jag var så osäker på när vi började oså vaknade jag ändå vid 7 och kunde inte somna om.
Men man måste tänka positivt. Nu ska jag plugga matte istället.
Igår gjorde jag ett försök med matten men jag klarade det inte. Jag grät bara för att det var så svårt. Tog ju desutom en spruta igår med Erik. Haha både han och jag hatar sprutor så när vi tog det igår så fick vi ligga i en säng i ett väntrum istället oså låg sköterskan och tog hand om oss :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fin du är!! Jättefin klänning!! Vi är hemma hela helgen, ska bara ha barnkalas för Alva imorn fm, så hör av dig imorn om du har tid och vill så kan vi titta på matten. Jag kanske kan hjälpa dig med några tal iaf. Vet hur kämpigt det är när man försöker och inte kommer vidare, jag tjöt massor när jag läste matten på distans. Kände mig helt blåst.

2011-05-20 @ 12:31:04
Postat av: Amanda

Taack! Jag och Erik är ju hemma hos mig nu över helgen men jag får se vad vi gör. Om vi åker in till Norrköping så kan jag ju höra av mig. Jättesnällt av dig att du vill hjälpa!

2011-05-20 @ 21:42:22
Postat av: Maria

Ja hör av dig isf, Erik kan väl köra dig till Norrpan en sväng tycker jag :). Har svårt att få tid i veckorna om jag ska hjälpa dig. Klart jag hjälper till, hoppas bara jag är till någon hjälp sen också :P

2011-05-20 @ 22:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0