Massa fix

Håller på och fixar massor här hemma.
Var en snabbis med familjen på Viberga innan dem stängde och sen drog jag hem och bakade 2 kladdkakor som jag ska ha med imorgon till skolan för då ska vi treor i Birgittas mukogrupp hålla i mukon eftersom att det är vår sista!
Fyyy vad sugen jag blev på att slicka upp smeten men NEJ jag har inte ens smakat!
Imorgon får jag se om jag fikar.
Bild lånad från google.

Idag var lösviktsgodiset på Viberga skiitbilligt! Så jag köpte för att spara tills helgen :) Där har jag inte heller smakat eftersom att jag försöker att hålla igen nu fram tills studentveckan så gott det går. Förutom helger då..
Sen efter studentveckan så äre ju Turkiet och i och med studentvecka så lär man ju säkert smällt på sig ett par kilon...
Jaja, nu dricker jag en kopp varm mjölk och ska snart börja packa inför imorgon för då ska jag på vårbal med musikarna! Ska först lära mig en låt tills imorgon.
Puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0