Monday

Idag slutade jag 11 och kunde ta 12-bussen hem. Det var underbart skönt för det har ju varit sjukt varmt idag!!
Har ätit lunch och solat idag. Dagen har varit så sköön tills nu då jag begav mig på matte B-pluggande.
Har ju prov imorgon och jag har gråtit av frustration. Jag fattar verkligen inte hur man ska kunna fatta vissa saker där för allt är så himla ologiskt!! Man gör värsta utträkningarna oså har man ändå gjort fel?
Vad är det för fel på mig egentligen?
Såhär har jag sett ut idag. Imorgon går jag bara på em så då åker nog shortsen på!!
Nu kmr Malin hit snart. Vi ska kolla lite låtar.
Vi hörs nog senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag HATAR också matte.. Har inte ens börjat med matte B än, trälar fortfarande med matte a!

2011-05-09 @ 20:20:44
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi kunde ju ha pluggat lite ihop ju! Jag har nationellt prov på tisdag nästa vecka. Om du kommer ha några mer prov sen så kan vi kanske kolla igenom vad du inte förstår, om du vill förstårs!

2011-05-09 @ 21:52:26
Postat av: hanna

Ja ring mig imorgon så bestämmer vi allting :) kul det ska bli!!

2011-05-09 @ 22:45:38
URL: http://hortegren.blogg.se/
Postat av: Maria

Det var jag som skrev inläg nr 2 :)

2011-05-10 @ 11:46:32
Postat av: Amanda

Haha ja jag förstod det!

Jaa det vore skitbra! Jag har ett prov den 24:e. Om jag inte blir godkänd på dem så kommer jag sen att få göra ett G prov till.

2011-05-10 @ 17:48:20
URL: http://amandiies.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi kan ju kolla på det som du tycker är svårt så kan vi se om jag kan.

2011-05-10 @ 21:22:00
Postat av: Amanda

Ja det skulle vi kunna göra! Jag får reda på mitt resultat på måndag och då år jag även reda på vad jag ska kunna till sista provet veckan efter!

2011-05-11 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0