Onsdag

Hej!
Hade sovmorgon idag men vaknade som vanligt klockan 7...
Men det är mysigt för då kan man gå runt och sega en massor.
Nu dricker jag kaffe med mjölk efter en good frukost som jag gjorde.
Idag ska jag medverka i lunchkonserten som skolan anordnar. Sen tror jag att jag ska vara med i eftermiddag på teatern och testa myggorna till musikalen.
Sen ikväll så är det en vårkonsert som skolan ska sjunga kör på.
Inte jätterolig dag men ändå helt ok.
Kan ju springa på stan.
För övrigt så var jag på hageby centrum igår med Maria, Eva och Erik. Då fick jag bl a lite klädinspiration.
I fredags hade jag för övrigt världens mysigaste/varmaste lunch utanför kristina:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0