Söndagsångest

Hej!
Idag känner jag bara hur söndagsångesten smyger på hela tiden trots att det är så fint väder.  Jag tror jag har det för att jag har en väääldigt intensiv vecka och när veckan är slut så har jag en ÄNNU mera intensivare vecka framför mig.
Jag hatar verkligen söndagsångest för då går man runt ivrigt och vet inte vad man ska göra. Idag har jag pluggat matte och solat men jag har jättesvårt med koncentrationen. Jag har mest bara gått runt och ätit cashewnötter och vattenmelon och druckit smoothie samt mängder med pepsi max. Nu känner jag mig helt full i magen och funderar starkt på om jag ska åka och ta ett varv i skogen med mamma.
Kanske dags att dra på träningskläderna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0